dagen

chacha (:

jag har nu bestämt mej för att böja blogga på riktigt.
skiva och berätta det mesta som händer i mitt liv.
och jag tänker börja här och nu ^^

idag tvingdes jag att städa mitt rum, jag låg och ''sov'' till 11 och då gick jag upp och åt frukost.
när jag hade ätit klart var det dags att börja städa.
jag blev klar efter 2 timmar kke?
när städningen var klar kom jag på att jag inte hade slagit in alla julklappar ;o.
så ut och leta kartonger!
det tog sin tid att hitta några som passade och sen var det dags att börja med inslagningen.
när jag hade vart så duktig och blivit klar med det också blev det dta för hela slanten (Y) ;)
det är typ min dag hittils.

jag och mamma har inte bråkat nått idag om min resa till gävle och hälsa på underbaraste som kke inte blir av?
men man vet ju aldrig, hon kanske ändrar sej nån vacker dag :)

men nu ska jag gå och ''julpynta'' i mitt ny städade rum ((:


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0