älskar dej.

jag blev så irriterad när jag fick reda
 på att du hade berättat för dom!
jaa, jag vet att jag kanske va dum.
men jag tyckte desamma som dej.
jag vill ju inte bråka med dej,
och det vill väl inte du heller?
du är ju en av mina bästavänner!
jag vet inte hur vi ska lösa de här
men jag vill att de görs fort iallafall.
jag vill ju också vara med dej i sommar!
vi hade ju planerat såå mycke
som vi skulle göra
också blev det bara skit av allt!

ååh
jagälskardej





men älskar du mig fortfarande?


Kommentarer
Postat av: Hatasniglar

Hej!

Vad har hänt?<3

Du vet att du kan prata med mig<3

Ha det bäst:D

2009-07-21 @ 21:35:27
URL: http://hatasniglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0