...

asså jag orkar seriöst nt mer om du
fortsätter så här
du gör det bara jobbigare för mej
och jag hoppas att du vet om de
ditt jävla äckel , du vet ju att jag
 gillar han , och det är säker bara
därför som du gör de
om du bara viste hur dåligt jag mår !
men jag skiter i dej nu , för jag har
bättre vänner än dej ,
sånna som nt sviker och gör en ledsen !
dej som man altid kunde lita på ,
berätta allt för , men vart tog de vägen ?
försvann det bara som våran vänskap eller ?
men han gillar ju ändå nt mej ,
så vad är det för mening ,igentligen ?
det är väl bara att ge upp , som med allt annat ?
asså om du bara visste hur mycket jag och
 ***** ******** hatar när du är med dom ?
du är ju så jävla fail man kan bli !
ååh, fan vad jag hatar dig !
hoppas du fattar att jag menar dej ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0