älskling, <3

jag vill bara upplysa om att jag värkigen älskar MIN Isabella Brabonjiqi.
hon är min älsking, mitt hjärta, mitt ljus i mörkret, min syster, mitt allt.
utan dej skulle jag inte klara mej, du har stöttat mej ända sen v.28 2009.
det va mer än ett år sedan vi träffades i sommras. de va hämskt utan dej.
fattar inte riktigt hur jag klarade mej utan dej då. men jag och hanna var ju som sagt till rättvik, i dalana.
och då fick jag träffa min älskling igen, snacka om härligt, elr inte härligt, det va helt underbart.

jag önskar att jag kunde tacka dej på nått sätt för allt du har gjort.
alltid vart där för mej när jag behöver nån att prata med.
alltid lyssnat på all min skit.
alltid sagt; jag älskar dej, och kommer alltid göra de. ♥
det är ord som man ibland värkligen kan behöva höra.
du är underbar hjärtat.

du är en såndär som alla skulle behöva, en egen Isabella Brabonjiqi. ♥
jag är så himmla glad att jag har dej vid min sida.
jag skulle som sagt aldrig klara mej utan dej.
det går inte en dag utan att jag tänker på dej och alla minnen.

det är galet att vi har kännt varandra i över ett år, och bara träffas
en gång sedan första gången, det är för sällan!
men jag ska inte klaga, jag fick iallafall träffa dej i sommras.
tänk att jag äntligen fick träffa dej, min älsking. ♥

jag önskar att jag kunde tacka dej på något sätt.
men jag gör mitt bästa för att visa
hur mycket du värkligen betyder för mej.
hur mycket jag älskar dej.
hur tacksam jag är att jag har dej!

Kommentarer
Postat av: isabella

Tårarna rinner nu!

jag älskar dig (L)

2010-08-21 @ 19:21:08
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0