båten

♥hejhej :)

de blev inget skrivet igår eftersom jag och hanna sov i båten en till natt ;)
dom här två, elr ja mena tre dagarna med hanna har vart bäst! :D
onsdag:
matchen mot hudik förlora vi med 3-2 :( de sög.
men efter matchen stanna vi på donken och åt, och såklart satt jag och bea och mobba tommy, det bara hör till liksom.
sen åkte jag och hanna hem till henne och packa hennes saker och fixa lite, sen fick vi skjuts av hannas pappa ner till båten, vid halv 11 - 11 sisådär :)
när han hade åkt och visa oss lite saker i båten bestämde vi oss för att bada, de va typ skitjävlaäckligt, för de va kolsvart ute, och i vattnet så man såg ingenting :/
men vi klarade oss iaf :D
torsdag:
när vi vaknade tog vi oss ett morgon dopp nästan på engång, skööönt!
sen åt vi äpplen och bananer till frukost, elr ja, åt&åt gjorde vi väl inte ;)
sen fiska vi, fast vi fick ingen fisk så vi gav upp ganska snabbt :)
så efter ett tag gick vi och åt hallonäckelkräm till typ, lunch elr nått :)
men vi hittade varken djuptallrikar elr skedar, så vi åt kräm på vanliga, platta tallrikar med gaffel (Y)
haha, de funka ju bra, fråga hanna :)
och sen kom vi på att vi ville sova i båten en till natt, så vi ringde hannas pappa och fråga, och de fick vi :D
så då gick vi upp till han och diska, hämta mat och pengar, så gick vi på ica och köpte godis och dricka :)
sen gick vi tillbaka till båten och laga mat :)
vi gjorde vääääääääääärldens godaste pastasallad, elr inte :)
menmen, sen bada vi igen :)
och sen satte vi oss på båten och sola, spela kort, åt godis och knäppte kort :)
sen bada vi lite mer, och fiska, och bada, och fiska typ hela kvällen :)
sen på kvällen, elr ja, vid halv 12 kvart i 12 bestämde vi oss för att gå på en promenad (Y)
haha, vi gick igenmon byn i ungefär en timme, de va faktiskt riktigt skönt :)
sen gick vi till båten och sov :)
fredag, idag:
vi vaknade vid 11 av att elin ringde och väkte oss :(
fast hanna svara inte, så gick vi upp och gjorde frukost, pasta (Y)
haha :) sen kom hennes pappa med bensin, och sen sa han att vi skulle blanda pasta och mackrill, så vi testa och de blev ganska gott :)
sen åkte han och vi diska, sen bada vi, de va kallt! :o :(
och sen vid 2 kom min bror och hämta oss , så skjutsa vi hem hanna på vägen hem :)
och sen jag kom hem har jag kolla igenom gamla saker, ätit och sutte här :)
och nu så måste nog jag gå och packa, för i morron är de camp ohoj med fotbolls laget :D
de kommer nog bli skitkul, det vaa de förra året iaf :)
förutom att vi cykla typ en och en halv mil -.-
menmen, nu ska jag packa :)
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt skojj vare, jag tror inte jag hade tråkigt en sekund :D

2010-08-13 @ 20:12:50
URL: http://hannaelidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0