camp ohoj

hejhej :)


lite sen med uppdateringen, menmen :)

i lördags var de camp ohoj med fotbolls laget :)
uuh, jobbigare har jag nog aldrig vart med om på länge skulle jag tro ;o
först cyklade vi från kanslit till strandvallen, där skulle vi skjuta luftgevär :D
askul, va bara två i mitt lag som träffa.. och en av dom va jag ((:
aja, sen skulle vi cykla vidare till nyboskolan :)
där skulle vi skjutsa varan i en skottkärra igenom en salom bana, och den som körde skulle ha ögonbindel och den som blev skjutsad fick leka gps, typ :)
sen hade tommy&tommy hängt upp en flaska i båda målen som vi skulle pricka och sedan ta ner och ha med oss resten av dan, och de hann de andra laget före med :(
menmen, så fick vi vårat kuvert och då skulle vi till högbergstjärnskorsningen, asdrygt -.-
på vägen dit fick jag världens astma anfall så jag nästan inte fick luft -.-
ååh, vad jag hatar de.
men när vi väl kom fram skulle vi göra 100 kickar innom laget. de gick väl ganska bra.
när vi blev klar och fått vårat kuvert stog de att vi skulle till högbergstjärn!
amen pallaråh, typ.
bara uppförsbackar, eftersom tjärnen ligger på sörbyberget.
i den värsta och jobbigaste backen, gissa tre gånger om jag fick ett ännu värre astma anfall än innan.
och den här gången fick jag verkligen inte luft, men jennifer, tror jag de va, ringde till tommysana och sa att dom måsta hämta mej för jag kunna inte ta mej upp för dom backarna som va kvar själv.
så tommy persson kom och hämta mej, så ja fick åka bil resten :D
de va rätt najs (:
aja, när vi kom fram fick vi lunch, pastasallad ;D
sen när nästan alla hade ätit klar fick vi skjuta lite mer luftgevär :D
när alla va klar, skulle vi ut och springa på nån jävla myr ;o
först under nån pinne, sen slalom mellan koner, sen under en till pinne, och sen hoppa över värlsta blötahålet typ ;o
som jag faila på och tappa bort skorna i hålet ;o
haha (:
sen när vi va klar där fick vi ett nyss kuvert där de stog att vi skulle gå över myren, runt tjärnen, och följa nått sådär lagom gäggigt fyrhjulingsspår tills vi kom fram på en  vändplan och då skulle vi följa vägen ner, och vidare till grustaget i sörby, där vi skulle bära stenar uppför grustaget och ner igen, och blablabla :)
samma sak igen, ett nytt kuvert så fort vi blev färdiga :)
och då skulle vi hem till mej, där skulle vi göra eld, och få vatten att koka :)
klart att vårat lag vann :D
haha, sen skulle vi springa/gå ner till teve kvarn, och när vi kom fram fick vi se vad som väntade oss.
väl framme fick vi reda på att vi skulle paddla till långön :)
när vi kom fram chilla vi ett tag iväntan på de andra laget :)
när dom kom fram, fick vi ett nytt kuvert där de stog att vi skulle gå upp yill huset, och ta ner nästa kuvert med hjälp av en pyramid ;o ingen fatta nånting, så vi sprang upp till huset och kolla vad som väntade oss :)
de visade sej att de där kuvertet satt fast under ett fönster på övervåningen, ungefär 4-5 meter upp ):
efter en stund av olika prövningar och funderingar kom vi på de, thessan och johanna underst, på alla fyra, på dom ställde sej jennifer och jag, och dom andra i laget hjälpte felicia upp på mina och jennifers axlar, också reste sej  jag och jennifer oss sakta,  och så fick felica ner de :D
KUUUNG!
när vi hade läst vad som stog skulle en av oss ut i vattnet och leta en ''skattkista'' , men jennifer faila på de, så dom andra hann före, och i skattkistan fick vi en mugg, och ett nytt brev där de stog att vi skulle fylla ett rör med vatten för att sedan se vad de var för boksav som låg i båtten, och då skulle vi slutligen få fram ett ord.
men de där röret ogillade jag, fatt de va massa hål i de ;o
så vi fick hålla för hålen medans en hällde i vattnet, och till slut fick vi fram boksaven och kunde då bilda ordet till slut.
och de blev HÖRNFALGGA, kung att vi hann före dom på de:D
så, vi vann hela tävlingen ;o på nått konstigt sätt :) men de gör inget :D
 sen blev de mat, badning, chill och ring åkning för hela slanten :D
och innan vi skulle sova satt vi vid elden och tjocka oss med godis och chips :)
och djara spelade gitarr och sjöng, då blev jag faktiskt rätt så jättekär i henne :)
sen, nästa dag blev det ännu mer ringåkning och hem färd ):
men när vi åkte ring låg jag och hanna på samma, och då har man armarna i kors, och då på nått sätt råkade hon bita mej i armbågen på jag börja blöda ;o
haha, men helgen va kuung!
pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0