cecilia <3

hejhej :)

igår följde jag med cissi hem, som jag inte har gjort på hur länge som helst ;o
men när vi kom hem till henne lägade vi vofflor, som vi inte är speciellt bra på :)
sen gick vi ut och red , duscha och sen åkte vi till metro, som sög ;o
så hon ringde till sin bror som kom och hämtde oss, och på vägen mellan metro
och nybo satt hon och försökte övertala han att vi skulle få följa med han på byn
och vara med han kompisar, och till slut lyckades hon :)
så då vände vi vid nybo skolan och sen åkte vi hem till niklas, där va simon och emelie också :)
vi satt bara och kolla film typ (:
och först somna simon, ganska fort ;o
sen emelie, och sist niklas, så jag, cissi och fredde satt och kolla på film själva :)
fråga inte va de va för film, för de vet jag inte, och inte heller fatta man nånting av den :)

idag har vi ridit, duscha och ätit :)
sen i kväll ska vi nog vara med simon, emelie och niklas igen :D
men nu ska vi gå och göra nått :)


puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0