go morron, elr nått :)

hejhej :)

idag vaknade jag vid 10 tiden ungefär :)
då klev jag upp och åt frukost och kolla på linas kvällsbok, haha. rolig film :)
efter de har jag bara legat och degat i sängen och kolla på film :)
sen vid 1- halv 2 när mamma kom hem och jag fixade en macka, men när jag la mej i sängen igen fick jag världens j*vla mensvärk.
åååh, jag trodde jag skulle dö ):
men jag tog en tabelett och en flaska med varm vatten på magen och gick och la mej igen, då kollade jag på solsting & snesprång :D
fast jag somna nästan på engång :/
och när jag vakna kom jag på att vi ska till hudik ikväll och spela match, och sen ska jag och älsklingshanna sova i deras båt :))
och jag hade inte ens packa ;o så då fick jag skynda mej att göra de. sen satte jag mej här och skrev lite :)
om 45 minuter ska jag vara på kanslit, så jag ska gå och äta nu och sen packa de sista :)
kanske skriver ikväll också, annars blir de i morgon :)

pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0