ojojoj.

hejhej (:

nämen nu vare väl ändå allt bra länge sen jag skrev sisst :o
inte en aning om hur länge sen de va :)
aja, det har hänt en heldel saker sen sisst kan man säga :)
jag och bästaste hanna har vart i dalarna i en vecka, de var den bästa veckan under sommarn, lätt!
vi sov i bussen med pappa, anton och janne två nätter. för tredje dagen kom min syster och melwin så då fick inte vi plats i bussen längre så vi flytta ut i tältet! :D
på mornarna var de äckligt varmt :)
och vi var ute hela kvällarna och kolla på bilar, eller ah. för de mesta snyggakillar ;)
en hel del ragg blev de också :) bästa raggningsreplikerna hade dom åh (:
vi fick även dit bella en kväll åh , samma kväll träffade vi simon, emelie och niklas med :)
riiiiiiiiiiiktigt kul vart de :D
men sista kvällen var nog ändå bäst; ehm, nu äre så att jag tänker fånga er! :D
haha. de va en ganskasöt kille som sa de, och sträckte sej ut från bilen med en rosa hov, och tänkte fånga mej och hanna, men han nådde inte ;D

ah, det var en vecka :)
men mer orkar jag inte skiva (:

men, veckan planer:
Onsdag: borta match i hudik.
Torsdag: ingen aning.
Fredag: ingen aning.
Lördag: Cam och Hoj med fotbollen.
Söndag: Cam och Hoj med fobollen.


nu ska jag kolla på tv :)
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

veckan har varit BÄST, fast du är BÄTTRE :D



Rosaklänning jajjemen det gillar vi! ;D

Grymt bra raggningsrepliker!

2010-08-10 @ 23:12:40
URL: http://hannaelidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa! :D

GIFT DEJ MED MEJ!

2010-08-11 @ 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0