skola och match.

hejhej :)


igår så började skolan, fyy. jag ville värkligen inte börja, menmen.
första dan, igår de vill säga, gick vi bara till halv 12 :D
sen va jag med hanna, då gick vi till mamma och hämta pengar sen till ica och köpte hårfärg till mej.
när vi kom hem till henne färgade hon mitt hår, meen. resultatet blev inte såååå bra :/
men de duger ju :)
sen va de träning, som för engångs skull va kul ;o
haha :)

och idag var de ju skola, igen :(
bara för att de inte va första dan gick vi till 3 ;o
uscha, fy och blä, säger jag bara :)
men nu hinner jag inte skriva nå mer, för nu ska jag gå och göra mej iordning inför matchen.
19.00 i nor smäller de :D
haha, tagga nu tjejer!
andra matchen mot vallsta, kmr inte ihåg hur de gick förra gången, men nu vinner vi :D


pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0