02.12.10

hejhej (:

igår va jag och hanna till ljusdal och köpte julklappar, blev några :)
fast bara till vänner ;)
också fikade, världes godaste :D
fast jag vet inte va de va ;o
men den såg ut så här iaf ;)


mumma (Y)

sen åkte vi hem till henne ett tag. sem gick jag till metro och va med ida :)
idag va de skola. först matte prov, men jag skulle till doktorn vid 9 så jag hann inte göra klart de -.-
skulle kolla astman hos dokton, btw :) fick ta allergitest i armen, har fan fortfarande ont ;o
aja, sen hade vi so (Y) engelska, b-språk och biologi :)
nu sitter jag och dör av hunger :)
ikväll ska jag väl till slotte på öppet hus :)






suddig och osöt bild (Y)







byxor: från emma ;)
tröjja: från emma ;)
linne: från jc :)




men nu ska jag gå :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin ;) <3

2010-12-19 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0