bilder

nu kommer de bilder på julklapparna och sen vi va i gävle, lite sent och så men de skiter man väl i :)



JULKLAPPAR:


extra hårddisk till bilder och så :)



två necessärer (:



handskar och en halsduk :)



lite ögonskuggor och en mascara och eyeliner :)



500kr, fick en till fast den handlade jag upp i gävle, och en bio biljett :)



småstadsliv firar jul och eclipse :D :D



tekopp och örhängen från olga :D



olika krämer och så från ida :)



skönste morronrocken, haha

fick säckert nå mer som inte är med på bilderna, men nu kommer lite bilder från gävle :D



moa på väg dit ;D



snygginglinn på väg dit :D



jag på väg dit (:



jag och linn är ju snygg, egentligen :)



moa åh :)



sött och så :)



:D



cooling moa :D



haha, skit snygga glasögon :D



:D



emmy och elin på bussen på väg hem :)



stickad tröjja från gina, 199:-



spetströjja från JC 199:-



puder och puderborste 100:- tillsammans
foundation 135:-


för den som ville veta :)
men nu ska jag gå.
puss hej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0