buss

ja jag är sämst på att uppdatera, hurså ? ;) lite kort fattat om veckan: Måndag, skola och metro med moa (: Tisdag, hemma från skolan och hockey med ida på kvällen (: Onsdag, skola sen hem till linnea, gs möte och metro med ida (: Torsdag, hemma från skolan, igen. Fredag, skola sen hem och fixa julklappar och sen till moa (: Lördag, konfa Söndag, konfa care Jaja, nu sitter jag på bussen på väg till skolan, fast jag inte vill för jag har fortfarande ont i magen och mår illa :s Menmen, man ska inte klaga :) Och igår pratade jag med efterlängtadeälsklingshanna :D snacka om att bli glad ((: Fast jag blev inte lika glad när kattf*n hade spytt i min säng ;o Men nu har jag inte tid att skriva längre ;) Pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0