jaja

ojojoj ;o
nu vare allt bra längesen jag skrev :s
varför vet jag inte, elr jag har väl bara inte orkat ;)
haha. det har ändå inte hänt så mycke den sissta tiden ;)
va till ljusdal med jennifer i lörsdags :)
va typ nått disco på slotte ? också vara fotboll i gympasalen :)
de va väl inte de roligaste, menmen :)
vi va med nicke, honken, olov och jonas ett tag åh (: najs (y)
sen gick vi hem till syster min och sov :)
har väl inte hänt så mycke mer, ska väl på metro ikväll och bara lussebullar med moa och dom andra gs'arna ;)
men nu ska jag väl, jaa.
hitta på nå trevligt :)




bara för att liksom :)



också nån fin och söt bild på min älskade hanna som flög till kenya idag :(
och som kommer hem om tre veckor ;o
hur ska jag klara mej !?

















och jaa, det är senaste bilderna ;)
fast näe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0