småstadsliv :D

hejhej :)

idag har jag bara vart i skolan, fast jag missa franskan för att jag va hos doktorn, igen :D
efter skolan åkte jag och moa till ljusdal, då träffade vi hennes mammapå fifftyfiffty så då åkte vi med henne till hennes skick äckliga dagis och åt :)
sen gick vi till centrumhuset och moa köpte en julklapp, sen gick vi till finess och åt en cheescake som de smaka pegasus om!
sen gick vi till slotte och vänta i två timmar på att kungligasmåstadsliv skulle börja, också blev vi intervjuvad av ljusdalsposten ;o
haha, sen när de började hade simon också kommit så då gick vi in och kolla, och ååå vad kul..t de va :D
och nu sitter vi här och dunkar skitdålig musik ochäter chips :)
sen ska vi väl dra oss till gaytro och bara vara där och chilla ikväll :)

imorn ska vi nog åka i backen :D jag fan skit taggad på de :)



aja. nu ska vi fixa oss , hörs haay :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0