BELLA (L)

asså ingen och då menar jag ingen kan förstå hur mycket jag saknar bella nu.
det känns som en evighet sen jag träffade dej sisst, eller joo, det va ju sen i sommras så ..
åå bby, vi måste värkligen träffas snart, jag står inte ut att vara utan dej länge till
du är fan bäst.
JAG ÄSLAR DEJ (L)
du finns alltid där för mej, dag som natt. jag kan berätta allt och då menar jag värkligen allt för dej.
du är min andra halva sis <3
utan dej är jag ingenting.
när du kom in i mitt liv har allt blivit mycke bättre.
när du pratar med mej är allt 10 gånger bättre.
när du säger att du saknar mej är allt 100 gånger bättre.
när du säger att duu älskar mej är allt 1000 gånger bättre.
du är 10000 gånger bättre än allt och allr andra, du är bäst.
försvinner du någonsin från mej så vet jag inte vad jag gör.
du är mitt allt älskling <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aawwww hanna jag älskar dig!

du är mitt allt, och då menar jag mitt allt!

du har funnits där för mig när jag har velat tagit livet av mig,jag är inget utan dig!inget!

veckan med dig var helt klart bäst! kan inte förklara hur roligt jag hade med dig, finns inte ord för det!finns inte ord för hur mycket du betyder för mig, måste träffas snart juh!

du är min bästa sis som jag aldrig kommer släppa taget om!JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA,

vi är bäst sister! <333333333

2010-01-13 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0