länge sen jag skrev - igen.

hejhej.
nu är dt typ två veckor sen jag skrev nått här igen. menmen, ska som sagt försöka skriva varje dag.
under dom här två veckorna som jag inte har skrivt nått så har jag åkt i backen, en gång bara (haha) också har jag ju firat jul, ifall nån inte kunde lista ut de. och nyår firades med bea och hennes släkt i borgvattnet som ligger i jämtland, där stannade vi i tre dagar, sen åkte vi till östersund och var där i tre dagar till, då bodde vi hos beas moster och hennes familj. när vi va i östersund så gick vi även på bio :) för dom som undrar vilken film de va så var de alvin och gänget 2. också har jag vart med älskling ♥ två dagar. trevligttrevligt :)
idag har jag kollat på tv, kollat på tv och kollat på tv, roligt värre.
haha, nån som har haft lika tråkigt lov som jag ? :) haha.
men nu ska jag gå och fortsätta kolla på min roliga tv.
puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0