Moa

chacha (:

igår var jag hos älsklingsMoa på fjortisa fest :D
haha, fan vad äg kvällen va asså :)
vi kollade på två filmer, hus i helvete och the hottie and the nottie, den första sög och den andra såg jag ingenting av för jag sov nästan hela tiden under den filmen ^^
sen när alla hade åkt hem gick jag, moa, jennifer och emmy och la oss och kollade på sune.
emmy och moa delade på moas säng och jag och jennifer måsta sova i en jätteliten soffa ..
jennifer låg och fes på mej hela natten, så ekligt.
sen på morronen så spelade vi farmville och sen måsta vi gå och äta frukost och sen städa.
men när vi skulle städa åkte jennifer hem ;p så jag och moa måsta städa allt själva :(
aja, sen så gick moa och duschade så jag fick nörda data 8D
och annars i dag så har vi typ bra suttit vid datan och kollat på film :)
just nu så sitter moa och knäpper väldigt ''fina'' kort på sej själv :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0