25.11.10

hejhej :)


hände väl inget speciellt på metro igår, i början va de fullt av folk från bollnäs där ;o
dom va där på nått studiebesök eller nått :)
sen så köpte jag Gströjjan, som äntligen hade kommit  (Y)
sen så kollade vi bara på tv och spelade spel :)

idag är jag hemma från skolan, för jag har ont i magen så jag går av och huvet sprängs nog snart.
och nu sitter jag och pratar med olga, de vill säga emma på facebok och väntar på att mitt te ska bli klart:)
och sen så måste jag verkligen plugga till biologi provet som vi har imorn :(

och ah, nu ska jag väl gå och sova eller nått :)

puss ;*




FRAM

bilder på Gströjjan, texten skulle vara i guld, fast den ser gul ut och
min mobil kamera är sämt, men lev med de :)



BAK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0