bibblioteket (Y)

igår var jag på metro med moa, ida och linnéa :D
jag va inte där såå länge för pappa hade vart på nått möte och hämtade mej när de slutade.
idag va det nån föreläsning om lika behanadlings tjofräs.
inte de roligaste, men rätt så intesant :)
vi fick lyssna på cissi ramsby, för att hon är lesbisk, lyssna på en kille som hette david, för att han är bög.
och kolla på nån film :)
just nu sitter jag på bibblan och pratar med emma på facebook (Y)
och väntar på att klockan ska bli halv 4, för då ska jag ha utväcklingssamtal -.-
menmen, sen ska jag hem till hanna, sen när hon är på utväcklingssamtal ska jag nog vara med simon och sen går vi på hockeyn och jaa, kommer bli awsome kväll :D
men nu ska jag fortsätta vara social med emma :D



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0