blev inge metro ikväll :/

hejhej :)

de blev inge metro ikväll efts jag va hemma från skolan idag tyckte mamma att jag skulle vara hemma ikväll med :/

just nu sitter jag i mitt rum som är fullt av levande ljus med en STORkopp vaniljte och kollar på 24timmar :)
ikväll har jag inte gjort nånting, bara kollat på tv och typ duschat :)
och nyss satte jag mej här :)
jag funderar faktiskt på att gå och lägga mej i tid för en gångs skull :)
så när de här är slut ska jag nog gå och lägga mej och kolla på nått kul :)
imorn måste jag verkligen hem och plugga både franska och kemi :(
för på fredag har jag franskaglosor och kemiprov :/

menmen, nu ska jag fortsätta titta :)
puss och gonatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0