hanna och så :)

förlåt för att det inte blev något bloggande igår, men jag hade lite fullt upp (:
vaknade, elr blev väckt hal 10 av pappa för han trodde att jag skulle klippa mej halv 11, fast de va halv 2 -.-
men då låg jag och kolla på tv ett tag, sen åt jag, packade och duscha sen åkte jag till frisören :)
bild kommer sen nått tag (:
sen åkte jag till Hanna, hon städade och jag spelade sims, hehehe :)
sen lagade vi mat, tacos asgött =D efter de gick vi och sminka oss och packa :)
och sen skulle vi på hockeyn som började halv 8 :)
järvsö spelade mot sandviken och förlorade med 1-9 -.-
menmen, vi hade kul ändå :D vi satt med klacken och sjöng och höll på :)
hehe :D
sen gick vi till metro för de va typ spökkväll så vi satt och berättade spökhistorier och sånt :)
sen sa Pamela att en kvinna hade hängt sej upp på vinden och att hennes ande var kvar på metro och spökade :o
och då fick vi gå upp för pamela skulle visa oss vart hon hade hängt sej, men jag och hanna ville gå ner på typ engång så då gjorde vi de, och precis när vi skulle gå ner för trappan hoppade victor fram och skrämde oss ;o
fatta läskigt.
sen så skulle dom stänga, och då fick vi skjuts hem till hanna med elin, och när vi stog i hallen och tog av oss jackorna släcktes lampan bara sådär ;o
ännu läskigare.
och sen när vi skulle sova vågade vi inte de, så då tände vi en lampa i fönstret :)
och idag har vi typ bara städat, än så länge :)
senare när hennes mamma och ubbe kommer hem ska vi gå och köpa godis och hyra film :)
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0