hemma kväll..

hejhej :)

igår va jag på metro med linnéa och elin :) men dom åkte hem på engång typ ;o
så då va jag med simon ett tag :) och sen åkte han till kilafors, så då va jag med ella, sofie, karl, sötwilliam och åka :) sen, nått tag blev de pulkarace :D
jag och ella sög på de ..
men vi va nog bäst på att bli blöt :)
haha, sen åkte ella och sofie hem så då va jag med william, karl och åke :)
vi låg bara uppe och dog framför tv:n :)
sen åkte jag hem och sov :)

och idag va de konfa, kanske inte den roligaste helgen på året, men de är nog den viktigaste skulle jag tro.
för vi satt och pratade om döden..
och jag va hur nära som helst på att börja grina för alla tankar från farfars begravning kom fram.
menmen, sen åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort ett ända dugg, bara kollat på tv :)

och nu ska jag väl nörda facebook spel♥
haha..


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0