hemmakväll ikväll ? ;s

när vi kom hem till moa l vi oss och sov på engång, sen nångång ringde mamma och sa att jag skulle hem.
och jennifer och moa sov och märkte nog inte ens att jag åkte, haha.
sen jag kom hem har jag kollat på tv, ätit och nu sitter jag vid datan.
jag har ingen stor lust att bara vara hemma ikväll, först tänkte jag åka till ljusdal med hanna, men fick inte.
och ett tag senare frågade moa om jag ville komma till henne ikväll, men de gick ju inte heller. :(
så jag gissar på att jag kommer sitta här hela kvällen eller kolla på film =D
kul, näe :)
menmen, imorn ska jag klippa mej, kaaaaaaanske färja håret om min mamma går med på de, vilket jag inte tror :(
sen ska jag vara med hanna, gå på metro och hockey sen sover jag hos hanna :D
på lördag ska vi fixa massa saker inför kvällen :)
sen sover jag hos hanna igen :)
på söndag ska vi till min syster, för hennes über söta barn måns fyller år :D
mer planer har jag inte :)
eftersom inget händer ikväll äre bara att vara social på msn, [email protected] :)
kommer nog prata med hanna ett tag med :)





puss ;*




jag skiter i om du läser de här eller inte, men jag känner bara att jag vill skriva det.

du är den underbaraste personen jag vet, du är den snyggaste jag vet.
du har fått mej att må så bra, fast även dåligt.
utan dej känns det som om jag inte skulle vara hel.
jag har saknat dej så obeskrivligt mycket.
så fort jag ser dej, tänker på dej, får sms av dej, allt som har med dej att göra får mej att må så bra.
du anar inte hur glad jag är att jag har lärt känna dej.
jag önskar att jag kunna tacka dej på något sätt.
vi har bara träffas några gånger, men jag är ändå superglad för dom få gångerna.
och jag tror fan att jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0