hudik och så :D

hejhej :)

blev inget blggande igrå efts jag va i hudik ;D

menmen, på torsdan städade jag lite i mitt rum ;o helt frivillgt också :s aja, blev bättre än innan iaf :)



före



efter :D



fixade också en julstjärna, :)

menmen, igår va jag i skolan, de dög väl, hade biologiprov, gick vl sådär :)
sen så åkte jag hem och fixade mej inför kvällen i hudik men b-rudarna :D
vid halv 6 åkte jag till hanna och ida :) då fixade jag lösnaglar på dom ;D
sen vid 6 kom linn och hennes mamma och hämtade oss för att vi skulle till
ljusdal, till bussen och sen vidare till hudik :D
bussen gick 18.25 och vi va där typ 20 över, men då va de ingen buss där ;o
också väntade vi hur länge som helst med de kom fortfarande ingen buss -.-
så då ringde linn till x-trafik och frågade om vi hade missat bussen elr nått.
men då sa dom att vi inte hade kunnat missa den men att den kunde ha fastnat
nån satans på vägen efts de va snöstorm i hudik ;o
så då satt vi på station i en och en halv timme och vänta på nästa buss och
den kom vi med :D
och då kom vi till hudik vid 9, och sen kom jennifer, elin och moa och mötte oss
för vi visste inte vart vi skulle gå ;)
när vi kom fram va det typ inte alls många där ;o
men sen blev de bättre, och vi åkte hem med hannas pappa vid halv 1 :)
och nu ska jag till backen med pappa och fixa lift kort :D



så såg jag ut igår kväll, hehe :)

puss hej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0