lördags mys.

hejhej :)

åkte ju till backen med pappa idag och köpte liftkort, fick även en ny bräda :D
efts min va för liten :)
så här ser den ut :)


översidan :)



och under :)


jaja, ikväll skulle jag ha vart med moa, men hon dissade mej och va med jennier ist.
så då ska jag väl sitta och prata med hanna på msn hela natten :D:D:D:D
hon är kung, bättre finns inte. ♥

för ett tag sen satt jag och kollade på tv med min älskade mamma :)
och nu sitter jag vid datan och hon ligger i sängen bakom mej och kollar tv :)



lördagsmys♥
apelsinklyftor doppade i smält choklad och äppeldryck.
mmmmh, göttans! :D

men nu ska jag knarka magnus weideskog och hanna på msn :)

puss ;*



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är riktigt kung du!

Och natten kommer ju bli kung om man har dig och musik! :D <3

2010-11-27 @ 20:38:21
URL: http://hannaelidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0