sjuk :(

hejhej :)


utväcklingssamtalet igår gick bra, hade g elr vg i alla ämnen (Y)
sen åkte jag ju till hanna och va med henne :)
vi gjorde inte så mycke, efts hon skulle på utväcklingssamtal kl 7, så då va jag med simon :)
efter ett tag så åkte vi på hockeyn, järvsö mot söderhamn :)
de va typ ingen som trodde att järvsö skulle vinna, men gissa tre gånger om dom gjorde de åh :D
5-4 blev det till slut :)

idag har jag inte gjort nåntong, bara sovit och sutte här, kul? :)
nej. efts jag är hemma och sjuk, har så äkligt ont i huvet, de va värre i morse.
men de börjar bli bättre nu (Y)
ikväll måste jag på metro, för vi har gsmöte :)
och jag skulle verkligen behöva plugga ;o
synd ba att jag inte har nå böcker hemma -.-

aja, nu ska jag väl gå och dö i sängen :)

puss ;*



jag saknar dej mer än någonsin.
du är de bästa som har hänt mej,
eller som hade ?
jag vill bara att allt bli bra igen
jag kommer aldrig att glämma dej.

en del av mitt hjärta kommer alltid att slå
för dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0