skola och moa :D

sorry för inget bloggande igår, men jag och moa hade fullt upp med att vara med varan hela tiden och sen åkte jag hem och pluggade ;)
menmen, idag har jag vart i skolan, först hade vi fysikprov sen so, kuung :D och sen efter lunchen hade vi matte i en halv timme och sen sist franska ;)
och på franska var moa, emmy och jag en aning rolig på en viss person :D
aja, sen när vi kom hem drack vi 10000 koppar te och kolla på film :)
sen gick vi ut och åkte pulka, elr mest madrass :)
de va rätt så kul...t, förutom att jag ramlade av när vi hade satt ihop madrasserna och fick mos jävla armbåge i hövve ;o
inte kul.
just nu sitter jag i moas rum och hon duschar, sen ska vi äta och nått tag efter de ska vi på merto :)
kungligt ;D



så fina var vi efter att vi hade pulkas ;D

pusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0