ännu en moahelg! :D

ojojoj, vad länge sen det va jag blogga ;s
jag har märk att det blir allt mer sällan, men för dom få som läser så ska jag bli bättre på att uppdatera, jag lovar!
lite kortfattat om veckan:
måndag, hem till bea och sen metro :)
tisdag, hem och plugga -.-
onsdag, hemstudiedag med moa the king, sen metro :)
torsdag, hem och plugga -.-
fredag, hem till moa och sova här :)
så just nu är jag med moa :) vi har nyss ätit typ världensgodaste kyklingsallad :)
och nu kollar på vi björn gustfsson i väntan på att efterätten ska bli klar :)
sen ska vi bada, basta, kolla film och bara mysa :)
imorn ska vi nog på hockey sen hem till mej och sova där :)
typ, kolla film och tjocka oss. som vanligt :D
men nu läre jag gå, puss hej ;*
och en sitsnygg bild på ss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0