aspnäs och så :)

kom hem från aspnäs♥ i söndags kväll, åkte i fredags. det va helt underbart där.
jag älskar verkligen aspnäs, de va såå mysigt där. och kyrkan♥
ååh :')
igår va de skola, de va väl tråkigt och så :) sen lekte jag med bea ;D
och sen vare träning, sista träningen för säsongen, och föräldrarmatch på onsdag (:
idag va jag också till skolan (;
först hade slöjd, fast vi gjorde nå fråger först så de blev typ inge slöjd :)
sen hade vi matte -.- och sist hemkunskap ;D ganska så chill dag (:


och ELINCARINAKRAFT, jag saknar dej din mupp! ♥

pusss (: ♥

Kommentarer
Postat av: Elin!

saknar dig också sötfia ;*

2010-10-05 @ 16:11:04
URL: http://eeeliinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0