rubrik ?

förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft nån lust och ork till nånting på senaste.
det är väl för att jag har haft så äckligt ont i bildtarmen (?) elr vad de nu va.

igår va jag på metro med ida, hanna, jennifer och moa :)
vi spelade fotbolls tunering, och gissa vilka som vann ?
jo såklart vi. jag, jennifer, moa, viktor och vilgot gunnarsson.
första pris var en varsin ben&jerry's :)
kungligt tycker jag.

idag har jag varit i hudik med min käre mor och shoppa.
hitta en rosa jacka, två linnen, svart&rosa, skor, underkläder
och kläder till sötaste måns som fyller år nästa söndag :')

imorn vet jag inte vad jag ska göra, förutom att kanska sova
hos min underbaraälsklingshanna.
men bara att höra av sej om nån vill hitta på nått.

nu ska jag väl gå och kolla på tv med mamma och äta godis,
måste bara göra cola först.

och ni får leva med att de blir dålig uppdatering, för jag har
ingen alls ork till att göra nått, jag mår bara inte bra.
har ingen aning om vad det är, kanske bildtarmen igen ?
elr bara allmänt sjuk, eller så äre nå annat skit.

menmen, lev med det som sagt.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0