fotbollsdag

idag var de fotbollsdag, de dög väl, vårat lag var iallafall kungarna utan k :)
vi kom väl 3a av 5 lag ? (:
hehehehe :)
sen var jag med jennifer och fredde, vi fixade hans hår som blev skit snyggt, noot :D
kl halv 7 va e hemma match mot bollnäs, blev 2-2 :)
vi låg under med 2-0 i första perioden, sen tröck anna och gagga in ett varsitt mål så de blev 2-2. kuung :D
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. funderar på att lägga mej i tid för en gångs skull :)



och jag funderar på att klippa lugg igen :o
har ingen aning om varför, jag känner bara för de :)
menmen, vill höra lite vad folket tycker om det innan jag bestämmer mej :)

Kommentarer
Postat av: emmaåsåker

klipp lugg! :)

2010-09-10 @ 09:29:18
Postat av: Hanna

KLIPP LUGG :D:D

2010-09-10 @ 17:51:10
URL: http://hannaelidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0