gomorron

jag och moa vaknade vid 11.
elr jag vaknade vid 11, och då va hon redan vaken och satt vid datan :)
efter ett tag när jag hade vaknat lite så gick vi och åt frukost och så :)
alldeles nyss kollade vi på småstadsliv 2 som vi somnade ifrån igår.
och vi glömmde äta våra älskade chips igår ;o
så då gjorde vi de nyss :)
idag vet vi inte vad som händer förutom att vi ska hem till mej nått tag och sova där :)
imorron är det iallafall borta match mot, bergsjö tror jag.
hoppas de går bra, kommer inte ihåg hur det gick förra gången vi mötte dom :)
menmen, nu ska vi väl göra nånting annat än att bara sitta i hennes rum och ruttna :)

puss♥




fick bli en gammal och ganska så sär bild på oss också :)
lägg märke till att både jag och moa hade brunt hår åh ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0