moa

hejj :) idag va det aktivitetsdag :) jag, lillan och ella va nere på standvallen och spelade tennis till ett, fast vi igentligen slutade tre ;)
hehehe, vi körde två tuneringar, jag och ella vann en :D
idag skulle jag vara med moa, och hon red så jag trodde att hon slutade tre så när vi slutade va jag och lillan med simon i väntat på att moa skulle komma hem :)
men sen smsa hon mej och då visade det sej att hon redan va hemma ;o
men jag va ändå med lillan och simon ett tag till, sen skulle lillan till skolan och vänta på dennis, så då gick jag cch simon till myänge för han ville att jags kulle vänta där på niklas med han :)
och när niklas kom gick han dit och jag till moa :D
så nu är jag med moa, hon är kung. för den som inte redan visste de ;)
ikväll ska vi kanske på metro, annars ska vi vara hos henne och bada, kolla på bert, ha småstadslivmaraton och massa mer, sånt som man gör på fredagar liksom ;)



heheheheheheh. sötbild, jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0