If you ever ever feel, like you're nothing. You're fuckin' perfect to me.

jag sitter i min brors rum & dunkar musik och har såjävla tråkigt man bara kan ha!
aja, igår va jag på metro med miiiiiiiiickissssss, vi typ, kolla på film, gick till time, va ute med folk och sen myste vi lite ;*
vi åkte hem vid 12 och jag somnade vid halv 1 och skulle upp halv 6 , så de blev ju mycke till sömn -.-
men ah, blev inte riiiiiiktig som tänkt imorse, mickis skulle ha komme till mig vid 6 och åkt med mig och pappa till sjön, men hon hade ingen skjuts då, så hennes mormor och mamma kom och hämtade mig senare ;)
när vi kom fram gick vi till per och philip ett tag, fikade lite och spenderade resten av dagen i en soffa med simon, oliver, wiking, markus, simon och robin!
och för den som inte har fattat att de va angeltävling, så vare iaf de ;)
hehe, sen åkte jag och mickis hem till mig och jag duschade och fixade mig, hon åkte hem och jag, mamma och pappa åkte till emma och firade henne eftersom hon fyller år i dag :D
vi va där till typ 4 (:
åkte hem och åt, och nu sitter jag vid datan och kommer förmodligen sitta här resten av kvällen -.-
och mamma vägrar åka och köpa gottis till mig ! -.-
seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0