MIKAELA MILK ANDERSSON!



det här jag och mina vän mikaela.
hon kallas mikaela milk andersson för att hon spilde mjölk i min brors rum när hon blev rädd.
det va ku!
men hon är söt ändå.
jag älskar hon, och hon älskar mig mer eftersom jag är hennes bästa och ända vän.
sorgligt, men det är tyvärr bra sanningen...




hon tycker även om att fläta mitt hår



en annan hoppy hon har är att vara ful ..





det där är min skärmsläckare på min telefon, och ibland tycker den om att lagga, specillt när den där bilden är upp, och ibland drömmer jag mardrömmar efter de :s



inga kommentarer..



inga kommentarer..



inga kommentarer..



inga kommentarer..

Kommentarer
Postat av: bästavän

åh vad jag älskar dig jävla skit brud :)

2011-04-05 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0