fredag,fredag,fredag!

igår va skolan fan chill. inga jobbiga lektioner + två timmars hål!
så då gick jag, Elin och Emil hem till Emli och åt nudlar :D
efter skolan åkte jag hem och gjorde mest ingenting, åt och satt lite vid datan.
sen åkte jag till hanna och vidare till nor för att kolla på fotboll, jarse mot bollnäs.
synd nog så förlorade jarse. men dom spelade bra!
guuuuuuud vad jag också vill spela fotboll igen!

jaja.

sitter just nu på skolan med Elin inne på bibblan :)
rätt så chill dag i skolan idag, i hope.
och ikväll ska jag umgås med Niklas&Bamsebooii skulle jag tro :)
får väl se vad vi gör.


och imorn åker jag&Hanna till bollnäs till min syster för att vara barnvakt åt henne gullungar :D

hejdååå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0