I just want to say that you are mine.

eftersom elin&emma tjatar på mig att jag ska börja blogga på riktigt kanske jag borde ta och göra de nu då .. :)
har ju egen data nu. finally! så jag kan ju blogga och sånt varje dag egentligen.. men det är ju de att jag inte orkar riktigt :D
kan ju iaf berätta vad jag har gjort idag.
skola först, till klockan tre. tog sen bussen 5 över tre till ljusdal med elin.
fixade lite saker där, sen buss hem till mormor och vänta på att segniklas skulle fixa sin bil så jag kunde träffa han.
gjorde de såklart en stund sen. och lite senare tog jag bussen hem till min mami.
och nu sitter jag här och pratar med elin&lyssnar på musik.
ska faktiskt försöka somna i lite normal tid ikväll hade jag tänkt, inte runt halv1-1 som alla andra kvällar.
och nu har jag inget mer att skriva, så..
gonatt. ♥



kan ju alltid bjuda på en fin bild på mig&elin eftersom hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: elin

jaaaah men asså jag är snygg, men du blir snygg om du blooooggaaar lite oftare! :)

2011-08-24 @ 18:33:31
URL: http://eeeliinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0