ssssöndag!

kom hem från systeryster för en timme sen ungefär. igår gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på film&sov.
vaknade imorse vid halv10-10, tror jag, av att melinda och måns kom och hoppade på oss :)
busade med dom två en stund, åt lite och sen tåg vi tåget hem vid 1.
men gissa vad som hände när vi stog på station då!?
haha, det kom fram en kille till mig&hanna.
jag höll i mina pengar till tåget och han frågade: ursäkta, kan jag få låna den där?
och pekade på min tjuga.
jag tvekade en stund men sen så fick han det. han tog även fram en penna, gav den till mig och sa att jag skulle kolla så det var en helt vanlig penna. vilket det också va.
så vek han tjugan på mitten, tröck upp pennan rakt igenom tjugan :o
han visade även oss att den verkligen va igenom också.
men då frågade han: är det okej om jag har sönder den? eller ska du betala tåget med den?
jag svarade: asså jag hade ju tänkt betala med den där..
då tog han tag i pennan, drog den åt sidan och sen ut.
men man hörde hur den gick i bitar, iaf revs söder ;o det lät precis som när man river ett papper i bitar.
sen så tog han tjugan i handen, knölade ihop den och gnussade den lite i handen, och helt plötsligt var den hel igen! :O
herregud vad jag inte förstår mig på trollkarlar :o

jaja, nu ska jag nog kolla lite på tv och duscka skulle jag också behöva göra..
puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0