00.45

veckan har faktiskt vart bra.
pluggat, sålt cocosbollar umgåts med elin, glenn och niklas, hockey med brur och emma å lite sånt.
allt känns mycket bättre när jag har vänner runt omkring mig, får mig på andra tankar och gör så jag släpper allt, iaf för stunden.
men allt de jobbigt kommer tillbaka när jag är ensam igen. speciellt när jag bestämt mig för att sova.
det är 1000 tals tankar som bara snurrar. helst skulle jag villa ligga i hans famn hela tiden, släppa allt och bara må bra.
något som jag önskar mig är en tidsmaskin. så jag kunde åka tillbaka till den 2a oktober, åka hem isf för till moa.
och bara fått träffa dig, ' en sista gång ' om du vart tvungen att lämna oss.
tomrummet och saknaden av dig kommer ingen någonsin kunna ersätta. men det finns många och mycket som gör att det känner bättre, tillochmed bra, nästan, men det är bara för stunden.

en till sak jag skulle villa ha, är en 'film' på livet.
att man kunde se allt man har gjort, och kunna se det i repris.
men tyvärr så går inte livet i repris, så man får ta vara på dagen och göra det bästa av den.
och utnyttja den fullt ut, och leva den som om det vore den sista.
för rätt som det är, så är det ju så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0