1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med

jaha, den som jag umgås mest med är nog moa.
hon är så bra att det inte är sant, helt klart bäst!
så mycket som jag älskar henne, finns det inte ord till.
hon är en av dom som jag verkligen skulle kunna vad som helst för.
jag kan prata med henne om allt mellan himmel och jord.
det är rätt skönt, eftersom hon alltid lyssnar också.
och våra minnen!
herregud vilka minnen, det går inte att beskriva allt vi har gjort i sommar och hela tiden!
hon är så jäkla grym asså!
kommer massa bilder på henne, för att hon är så söt!













Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, såntdär blir man glad av att läsa!

jag älskar dej gumman<3

2011-02-23 @ 18:59:43
URL: http://ssilenmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0