26januari

hejhej (:

lite dåligt med uppdatering, men de skiter man väl i ;)
igår efter skolan åkte jag och underbarastemoa till ljusdal, när vi kom dit hade vi typ inget åh göra, för då va de typ en timme kvar till vi skulle träffa sara, men vi gick en sväng på centrumhuset, sen gick vi och åt kebab :)
vid halv 5 kom sara, så då fick jag prova kläderna, en klänning och en kjol ;)
det gick ganska fort, så när vi va klar hade vi inte heller nånting åh göra -.-
så då tänkte vi gå till min syster, men de blev inte så för Melwin hade magsjuka :(
men då ringde Tony och sa att vi fick åka med han hem , skööönt :)
när vi kom hem till moa gjorde vi inte så mycke, satt vid datan och jag bytte om inför träning :)
åå fyy, vad jag inte hade lust att träna igår, det va nog en av dom värsta träningarna på länge, inte för att de va speciellt jobbigt, men jag hade så sjukt ont i huvet :(
när jag kom hem låg jag bara och dog i sängen, tog tablett och drack te.
och jag somnade astidigt, galetskönt :) och jag drömde nån sjukdröm om ormar. som jag vaknade av så jag låg vaken och var livrädd för ormar. ååh, jag hatar ormar!!
sen somnade jag om och vaknade när klockan ringde. då gick jag och duschade lite snabbt, åt en ännu snabbare frukost.
men det blev ingen skola idag. för jag har sjukt ont i huvet och i magen.. + att jag hade ont i blindtarmen (?) åh.
sen sov jag i typ tre timmar. och för en timme sen ungefär ringde mamma och väckte mej.
och nu sitter jag här, fast jag ska nog gå och sova igen :)




kjolen



och klänningen, sämst bilder eftersom min mobil har sämst kamera :)



och moa, för att hon är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0