magsjuka.

förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag.
men jag har/har haft magsjuka så det har inte vart så lätt..
fick de i lördags när jag sov hos linn, kul och så ? nja.
vaknade då och mådde illa, sen ett tag senare spydde jag på hennes golv ;o
känner mej extremt äcklig.
sen fick jag ta en dusch, och så fort jag klev ut ur duschen spydde jag i toan -.-
men då blev de lite bättre, så jag ringde efter skjuts.
och när jag skulle byta om sen så spydde jag igen, fast i en hink (y)
haha, sen fick jag äntligen åka hem.

och nu mår jag faktisk bättre, fast inte bra.
har bara ont i magen och mår illa, hela tiden fast jag spyr inte :s
ganska jobbigt.
aja, nu ska jag väl gå och sova elr nått :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0