rubrik ?

oj, nu va de väl lite för länge sen jag blogga iaf ;o
det ända jag har gjort sen sist är att åka i backen, med linn :)
har åkt varje dag sen i söndags ;)
söndag: backen med linn, hade träning 3. fast vi missa den :s och sen sov jag hos henne.
måndag: vi skulle ta bussen till backen, fast vi missa den med tyå en minut. fail. så vi gick till backen, sen hem och sova.
tisadag: backen med linn. sen hem till moa som fyllde 15 på överraskningfest :)
onsdag: backen med linn och linnèa, ett tag. sen hem till hanna och mysa med henne hela kvällen.
torsdag: va med hanna ett tag, sen sibylla med linn och sen vidare till backen. fyy.
haha, vi åkte typ två åk,  sen stack vi hem fatt jag fick skit ont i magen, mådde illa och kallsvettades :s
kanske magsjuka ? vill inte de iaf.

fast nu mår jag lite bättre :) kollar lite på götakanal 3 med mamma :)
imorn ska jag nog till backen med linn om jag mår bättre :)

fast nu ska jag fortsätta kollar på filmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0