god morgon, eller .. ?

i onsdags tältade ju jag, Hanna och Moa.
vi hade super trevligt med bad, solning, fiske, kortspel, telefonpratning och massa annat. så mys!

dagen efter va inte så mysig, vaknade 20 över 5 och kunna inte somna om, inte jag iaf.
Hanna somna om påengång och Moa sov som en stock hela tiden.
så jag satt vaken i tältet med 150 grader i och smsade lite med Olov (:
när mina vänner vaknade så gick vi och badade och åt lite frukost, solade och vid 12 packade vi ihop och cyklade hem till Hanna :)

kom hem vid halv 1 (?), gjorde inte så mycket då, gjorde lite moppefrågor och så :)
senare på kvällen umgicks jag lite allmänt med bror min, kollade på bilar, skjutsade Stefan och Peter, åt glass och åkte till ljusdal fram&tillbaka för att han skulle hämta nån sak tll sin bil hos Fredrik :)

när jag kom hem kollade jag på besökarna, ( nån gammal och konstig film ) med mamma och somnade vid 12.
vaknade vid halv 12 idag. och var snorig så det känndes som om jag hade ett vattenfall i näsan!
och nu sitter jag här , har nyss ätit frukost. ska snart gå och duscha och senare ska jag för hoppningsvis till Moa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0