woop woop

förlå och såför dåig blogging men jag har jobbat varje dag också har jag inte vart hemma på länge ;o
känns de som iaf ;)
men i förrgår jobbade jag, sen åkte jag bara hem , tror jag.
och igår jobbade jag igen. sen åkte jag, bamse och niklas hem till niklas och chilla.
sen kom dom påå att dom ville lana med hanke och fredde så då åkte vi och hämta fredde sen hem till niklas igen,
så börja dom 4 lana och jag satt åh hade skittråkigt :)
fast sen kollade jag och niklas på nån jättekonstig film som man inte fattade nånting av, och jag sov typ varannan minut -.-
och när man skulle försöka sova gick de inte för bamse och fredde satt åh skrek massa, de va 1000 grader i niklas rum och han snarka i mitt öra!
sen när man väl somnade så ringde simon och babbla i massa saker.
men sen så somnade jag iaf :D en stund.
vaknade kvart i 9 av att erik ringde till niklas. tur de för jag skulle jobba 9 x)
så idag har jag bara jobba och sånt. åkte hem vid 3 åh duscha och nu ligger jag i johans säng coh väntar på att niklas ska hämta mig så vi kan åka åh kolla på fotboll på nå ställe :)

nej, men nu orkar jag fan inte skriva nå mer.
höjs häjj (:

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0