I have to stop caring so much

rubriken säger väl det mesta.

blev ju inge hudik igår så då umgicks jag med min älsklingssam :D
han kom och häma mig vid 7-8, då åkte vi till time och åt glass ;D
sen åkte vi runt lite, träffade emelie och niklas, så då följde vi med dom på sibylla och åt (:
sen åkte vi i niklas lilla &skitfula bil till ljusdal för han skulle på mekonomen och köpa ett batteri till sin bil, sen åkte vi runt lite, stack och börna på nå ställe ;)
och sen skulle sam och niklas försöka bya batterit, men dom misslyckades och lite senare skjutsa sam hem mig igen :)

och nu sitter jag och pratar med hanna och vi planerar våran kväll ;D

puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0