18/3

tjabba hej! :D
nu är jag hemma hos moa (:
skola idag, hade fransktglosförhör på kapitell 9 och jag hade läst på 12 , lyckad tjej -.-
sen hade vi so och gympa (:
och på lunchrasten gick jag och elin till time och köpte gottis, också halkade jag nästan omkult och bröt knät ur led :o ajajaj..
sen biologi och svenska :)
och eftersom moa är så mobbad och fyl så åkte hon i backen efter lunch tills vi sluta så jag fick åka buss själv hem till henne :(
fast jag hade ju william :D fast han mobbade bara mig för att jag halkade ut ur deras buss förut -.-

aja, nu är jag hemma hos moa, kollar på eva&adam och lyssnar på musik :)
och hon fick sin nya samsung data i går (?) en MINI, och jag är alldeles kär i den! :D
snart elr nångång kommer nog linn och hämtar oss och då ska vi på skästramarknaden, sen drar jag och moa på metro och förhoppningsvis hem till henne igen och sover här :)

kunghelg som vanligt med moa! ♥




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0