film time !

gokväll , eller vad säger man ? :) det blir inte så långt inlägg eftersom jag bloggar från mobilen ;) men iaf , jag åkte hem från moa vid 3 , när jag kom hem gjorde jag inte mycket, kollade lite på gårdagens avsnitt av körslaget med min bror :) sen åt jag , kollade lite på tv med mamma , och sen tog jag mig ett varmt och riktigt skönt bad innan solsidan :D såå sorgligt att det var sista avsnittet! :'( fast det finns faktisk en bra sak med det ! ;) att jag slipper ove sundberg och hans jävla fru ! jag tror inte att det finns någon annan än dom som jag hatar så mycket. men nu skiter jag i dom :) för nu ligger jag i sängen med min skit snygga katt kurre och kollar på wild child , fast nu är det reklam -.- men nu började de så då ska jag fortsätta titta ;) och imorn kommer dagens bild och lite av veckans planer ! ;) Gonatt ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0