godermorgon!

hann inte skrvia så mycke igår om själva dan. menmen.
åkte till cissi på söndan och sov hos henne, för det gick ingen buss till järvsö, och jag hade ingen skjuts -.-
men de hade hon, så därför sov jag hos henne :)
vi har prao den här veckan, om jag inte har sagt de (?)
aja, igår va vi på slottegymnasiet, på medieprogrammet med josefin, alexandra och emma! :D
haha, as roligt hade vi iaf, och åå!
deras engelska och matte lärare!
jag dör nästan! haha..
aja, vi ska vara där på onsdag och fredag med ;)
idag och på torsdag ska vi vara hos britt-inger på hennes café :)
as kung vecka ju!

och just nu sitter jag vid brors♥ data eftersom han inte är hemma och dricker te, läre gå till bussen om typ en kvart ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0